Gyakori kérdések
1. Mikor kapom meg a rendelt terméket?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási idő 1-3 munkanap.
2. Milyen átvételi módok közül választhatok?
- Bolti átvétel: 8700 Marcali, Petőfi Sándor u. 2.
- Packeta csomagpont
- Gls házhozszállítás
3. Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Utánvét
- Bankártyás fizetés
- Banki átutalás
- PayPal
4. A már leadott rendelést tudom módosítani vagy törölni?
Igen, az ügyfélszolgálaton keresztül telefonon vagy e-mailben.
A csomag módosítására a kiküldést követően nincs lehetőség.
Elküldést követően a rendelést már nem tudjuk törölni, ilyen esetben ne vegye át a csomagot a futárszolgálattól.
5. Hol tudom nyomon követni a rendelésemet?
Automatikusan küldünk e-mail-eket a rendelés állapotáról. Elküldést követően a futárszolgálat küld tájékoztatást a csomagok állapotáról vagy csomagszám alapján is nyomon köveheti a futárszolgálat oldalán.
6. Hol érem el az ügyfél szolgálatot és mennyi a válasz idő?
A "kapcsolat" oldalon található telefonszámon, e-mail címen és a kapcsolati űrlapon is kapcsolatba léphet velünk.
Telefonon: munkanapokon 9 és 17 óra között a 06 30 148 2028-as telefonszámon.
E-mailben: munkanapokon 24 belül válaszolunk, de igyekszünk minnél elöbb feldolgozni. info@trendytechgsm.hu
Kapcsolati űrlapon: Általában 1-2 munkanap a feldolgozási idő, de igyekszünk mihamarabb válaszolni.
7. Nem tetszik vagy nem jó a megrendelt termék, mit tehetek?
Bármely visszaküldési igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot.
14 napig bármilyen okból visszaküldheti a sértetlen állapotban lévő terméket, ennek költsége a vevőt terheli. A termék árát visszautaljuk.
8. Hibás vagy sérült terméket kaptam, mi a teendőm?
Bármely visszaküldési igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot.
Ha hibás vagy sérült terméket kapott akkor cseréljük, ha erre nincs lehetőség meg térítjük a vételárat.
9. Elvesztettem a számlát / jót állási jegyet, mit tehetek?
A "kapcsolat" oldalon található telefonszámon, e-mail címen vagy a kapcsolati űrlapon keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot.